mandag 6. juli 2015

Lilyhammer

Dagen før sommerferie og dagen før toppidretteksamen var jeg på min siste sykkeltur i Lillehammer som Lillehammerbeboer. Den gikk til Hovmoen. Jeg har hatt noen fine økter der i vår, og selvom man kanskje blir litt fort lei av stiene der, så er det noen av de som er så innmari digge! Jeg føler at jeg flyr når jeg sykler der. Favorittrunden min går ved bilhuggeriet for de som er kjent der. Det er bare en liten runde på 3-4 minutter, men starten og slutten av runden har så sykt bra flyt. Jeg kan kjøre runde etter runde bare på grunn av de to partiene. Så nest siste dag på Lillehammer gikk turen altså dit. Været var strålende (wow, så klisjé), og jeg tok meg så klart tid til å ta noen bilder!



Trist fordi det er siste turen

Glad fordi det er sol






Må bare legge ved dette bildet og selv om det er fra en annen tur... men se så fint da!
Ny marihønevenn som matcher sparken 
#nofilter

Kommer til å savne Lillehammer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar