mandag 1. juni 2015

Blogg!?

Hei hei! Da sitter jeg plutselig her og skriver min første bloggpost. Hmm, har mine tanker rundt dette, og det vet jeg mange andre har og. Har tenkt frem og tilbake på dette med å skrive en egen "blogg" i lengre tid nå. Det er ikke det at jeg har et så innmari interressant liv eller noe, men jeg har lenge hatt lyst til å dele tanker, meninger og erfaringer om idretten jeg bedriver, og kanskje litt annet. Mest for min egen del, men det er jo såklart kult om noen andre vil følge med litt og. Så nå tenker du kanskje "oi, hun tror visst at hun er noe", og det stemmer! Jeg er en person som brenner for det jeg driver med, og jeg vil opp og frem, og inspirere flere til å begynne med denne idretten som har gitt meg så mye. Terrengsykling. Jeg synes det er en så kul, morsom, og mestringsgivende sport, og jeg vil at flere skal få øynene opp for denne idretten.

Nå er jeg straks ferdig med videregående, og planene fremover er å satse videre på syklingen. Det innebærer å flytte hjem (bo gratis), trene (selvfølgelig), og jobbe litt for å ha noe annet å fylle hverdagen med (tjene penger så jeg har råd til å drive med det her). Sånn som planen min ser ut nå, så kommer jeg til å ha en god del tid til overs. Og i og med at tekstene under instagrambildene mine har blitt lengre og lengre de siste årene, og jeg føler jeg må begrense meg med hvor mye jeg skal skrive under hvert bilde og ofte ender opp med å ta bort hvert fall to setninger før jeg publiserer, og i tillegg til dette har en egen mappe på dataen med tekster jeg har skrevet som potensielle blogginnlegg, så tenkte jeg at nå, nå Marit er det på tide å gjøre noe med det.

I påsken var det like før jeg tok kontakt med Terrengsykkel.no for å høre om jeg kunne få skrive litt for de i ny og ne. Men så kom jeg på at da må jeg jo faktisk prestere på ekte og kanskje jeg får tidsfrister og sånn, og for de som kjenner meg, så vet de at jeg ikke er så altfor glad i tidsfrister (evig tidsoptimist). Men nå har jeg kanskje funnet en løsning. Gode gamle blogspot.com. Ikke kan jeg noe om html-koder, og ikke vet jeg hvordan man endrer design osv. her inne, men det går seg vel til. Jeg er fornøyd så lenge jeg får skrevet fra meg litt, også håper jeg hvert fall mamma og pappa vil følge med, og at de ikke blir altfor skuffet over at de nå har en datter som kan gå under kategorien "blogger". Men jeg lover å ikke skuffe!

Så da var det gjort. Velkommen skal du være!



Skrives!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar